Vaaarmt!!
Shit vad varmt det är, vet att man inte ska klaga men när det är såhär varmt o så fläktar det inte så kan jag tycka att det är för varmt. Men annars älskar jag sommaren! =) Tänkte berätta om vår vecka, hehhe bloggen blir lite lidandes av värmen så därför skriver jag lite nu om vad vi har gjort.
Veckan som varit har vi gjort en hel del var i rejmyre två dagar i rad, ena dagen var vi hos Stefan och andra dagen var vi hos syrran och då grillade vi.

Sen har vi varit och badat hehhe största missen var häromdagen när jag, Frida och barnen stack iväg till tegnetorp! Hahah där blåste det storm o inte solen i sikte alls.. det var svinkallt!! När vi åker hem då blev det fing väder, men vi valde att ha en filmdag istället. =) I torsdags kväll grillade vi hos mamma och pappa och fredagen tillbringade vi hos Kerstin i sörping. =)

Igår hjälpte jag mamma o pappa o sen drog vi hem för att väcka älsklingen som sov. När han hade vaknat till liv så åkte vi till lotten för att grilla, där hade vi det jättetrevligt. =)

Idag har jag städat och styrt har haft kalas för kevin, men mer om det i ett annat inlägg. Nu har jag tvättstugan och det är inte skönt där nere!! Rena bastun....Här kommer lite bilder från oss.




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress