Snart helg igen

Har kommit på att jag bara bloggar om helgerna.. kanska ska börja blogga lite oftare. Men just nu har jag skrivit kartläggningen och den har tagit all min ork och kraft på detta. Men idag lämnade jag in den så nu ska jag bara läsa allas andras och sedan opponera på en. Sen kommer jag vara ledig i en hel vecka innan nästa kurs börjar och det ska bli så jädrans skönt. =)

Vi har haft lite problem under denna vecka, våran lilla Alvin har inte varit som han brukar utan inte ätit något, inte varit på toa och gnällig hela tiden från att jag hämtar honom till att jag har lämnat honom på förskolan. Detta har bekymmrat mamman i huset och därför ringde jag till vc imorse så jag fick prata med någon, han led utav förstoppning som släppte som tur var men de ska ev göra en stor utredning om han kanske är gluten eller laktosintolerant. Så vi får se vad som händer det känns bättre nu när han mår bättre men jag hoppas han får den hjälp han behöver om det är något som är galet. Så håll tummarna för att han inte har något, det räcker med att jag inte tål laktosen och det kan vara riktigt jobbigt.

Hm vad ska jag mera skriva om.. helgen kanske?? hehe På lördag ska vi hälsa på mamma och pappa en sväng och se hur det blev i deras hall efter omtapetseringen och på söndag ska jag till badhuset med bägge trollungarna eftersom älsklingen ska jobba. Funderar på om jag skulle ta bilen men samtidigt så vet jag att det inte är någon bra ide när det inte finns p-platser sen när vi kommer hem.. så det blir nog spårvagn iallafall. Det är inte långt att gå så Alvin klarar det galant. Ska bli en riktigt rolig helg och jag ser verkligen fram emot den. Bara få umgås med dem jag älskar.

Har precis släppt in mina tre änglar som mamma skickat till mig, de ska vara här i fem dagar och jag hoppas att allt kommer bli bra. Svårt o förklara vad de gör men nått gör de. heheh
Nej, om man skulle krypa ner i sängen nu är en dag imorgon oxå med en hel del pluggande igen. Blir lite ledsen när ingen komenterar det jag har skrivit.. känns som ingen läser denna blogg o därför så bloggar jag inte ofta..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress