1 November

Då var det bara 7 dagar kvar tills jag fyller år då! =) Vilka är det som kommer?? Tänkte ha kalas på lördag...
Här hemma har vi det bra, jag har precis ätit klart min frukost och barnen leker för fullt med lego. Nästan alla har höstlov nu men eftersom jag och gubben går i skolan så funkar det inte för oss....men barnen går endast de tider som de måste denna vecka, så imorgon går gubben förmiddag i skolan och jag eftermiddag så då får de vara hemma. Men det är endast den dagen de är lediga denna vecka. Som tur är så älskar mina barn förskolan/skolan så de lär inte ha några problem att vara där. =)

Idag börjar nya kursen oxå, ska skriva c-uppsatts i 10 veckor sen är jag förhoppningsvis färdigutbildad förskolelärare. Jag har funderingar på om man skulle fira det, vad tycker ni?

Tiden går så fort, denna månad har vi många födelsedagsbarn och sen när man väl kan pusta ut så är det typ jul. heheh Nej lite mera ska vi hinna med, ska planera en liten fest innan jul men annars går all vår energi till skola och jobb... jag försöker jobba extra när jag inte pluggar.

Vad jag svamlar idag... heheh nej nu lägger jag ner detta för idag, önskar alla en skön måndag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress