Händelserik söndag!

Det började med igår kväll då Alexandra från Mjölby ringde och berättade att hon och barnen skulle komma hit, guu så skoj!! =) Hon kom vid elva och då blev det en massa tjattrande, skratt, lunch och fika. =) Barnen lekte så himla mycket med varandra.. tror det beror på att det var killar och de är i samma ålder. =)

Efter att de hade åkt hem så började barnen med ett projekt. Jag fick en stor kartong igår där mina fina skålar låg i.. det använde Alvin först som paket imorse då Alvin gömde sig i kartongen så fick jag den. Hehehhe vad gullig han var. =) Men nu på eftermiddagen så började ungarna med att de skulle göra en tv.. de tog en varsin matkniv och började skära ut i kartongen. Från tv så blev det en affär men det slutade med att det blev en rymdraket. =)

Efter projektet och en massa lek skulle vi gå ut en sväng. När vi står påklädda får jag ett sms från Helena där hon undrade om jag och grabbarna ville komma ner och leka med henne och Leo, klart vi ville det!! Så det slutade med att vi var där en stund innan vi vandrade hemmåt. Väl hemma duschade barnen och sen gick de och la sig, jag fixade mat till imorrn och det blev över till mig med så nu är jag mätt i magen... synd bara att älskling inte är hemma och kunde smaka. Han är och spelar spel och kommer nog hem snart..
Jag har haft en toppen söndag!!


Mitt gosiga paket!


Isac och Alvin

Eddie och Kevin


Projektet.....

Som blev en rymdraket!

Så roligt det kan vara med en kartong! =)

Alexandra

Tack för idag vännen! Hade jätte trevligt och Eddie ansåg att vi borde stanna hos er längre nästa gång ;-) kram!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress