Kalas

Gårdagen hade jag en down dag, det började med att jag drömde om en viss person som jag inte hade tänkt på länge... detta medförde en hel dag då tankarna flög tillbaka till denna underbara människa som jag saknar oerhört mycket. Tårarna var nära väldigt ofta men jag lyckades kontrollera dom, men det var verkligen en jobbig dag. Jag måste åka till dig någon dag och berätta för dig hur jag känner... för jag saknar dig så otroligt mycket! det var ju du som fick mig till att söka den utbildning som jag valde, det var du som har stöttat mig genom mina arbeten och läst varenda ett... Miss You!!!

Hm, tänker nog ni men det är inte så farligt jag pratar om en person som gick bort hastigt förra sommaren.



Idag har vi fullt upp att styra och ställa... nu kokar jag pasta, medans ugnen blir varm. Ska göra bondbröd snart och sen blir det att göra kladdkakor och chokladbollar o så maten förstås!!! Ska bli supertrevligt att de personer som verkligen bryr sig om mig kommer. Sen har mina bästa vänner fått förhinder men det är helt ok, men familjen som bryr sig om mig kommer och det ger mig bevis på att de som inte kommer behöver inte ens vara i mitt liv. Det jag menar är att om man inte kan komma då säger man det, och det har mina vänner gjort. Men så finns det andra som låtsas om som om inget händer. De personerna kan ta o dra någonstans. Ska bli en härlig dag och jag ser fram emot detta massor!!

En sån här tårta skulle inte jag tacka nej till. heeh tyvärr blir inte mina lika bra. (Bilden är tagen från google)

Alexandra

Grattis, jag bryr mig men kan tyvärr inte rå över sjudomar och den ekonomiska biten som vi behöver lägga på annat. hoppas du får en bra dag

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress