Fredag o trött!!

´Är rejält trött idag, vet inte vart jag ska finna min ork att orka åka till världens bästa vfu plats och ha en lång dag ihop med alla dessa fantastiska barn! Men jag ska dit, får ta o dricka te hela dan eller nått. Denna vecka har jag haft helhetsansvar och det har gått över förväntan, det är så skönt att bli en i gänget liksom. Men det känns ju som om man jobbar väldigt mycket gratis om jag säger så....

Barnen har det bra, Alvin trivs som fisken i vattnet på förskolan och han är inne i en period nu som är projekt reta gallfeber på brosan!! ;-) Inte så skoj alltid men ibland kan man stå och titta och se vad han gör liksom.. han tror ju att man aldrig ser honom när han ska reta sin bror men jodå jag har falkögon när det gäller sånna saker.

Kevin har det oxå väldigt bra, denna vecka har han lekt med två nya kompisar. I tisdags var han hemma hos en av dom, och igår var en kompis med hem hit och det hade fungerat kanon berättade gubben min. =) Han har blivit så stor på en gång, han gnäller mycket om att han får göra si eller så och inte Alvin. Han låter som en tonåring om jag säger så så kanske ni förstår vad jag menar.

I måndags skjutsade jag och Alvin, Kevin och gubben tilll simmet. Medan Kevin simmade så var jag och Alvin till Frida en sväng, på vägen tillbaka till simmet så fick jag punka på bilen!! Faan så irreterande, eftersom jag har vfu har jag inte kunnat fixa det så imorrn ska vi åka till däckfirman och fixa det.

Igår fick jag följa med på en föreläsning genom min vfu plats, tack snälla! Det var en skitbra föreläsning om jag säger så, med Leif Strandberg. Hr nog aldrig skrattat på en föreläsning såhär mycket. =)

I eftermiddag ska jag följa med Johanna och barnen med Alvin ner till deras förskola för att ta foto på Alvin, hans förskola ska bara ta gruppkort och jag ville ha enskilt oxå så då var hon så snäll och fixade in oss. Tack snälla!!!!

Nej måste rusa till spårvagnen nu, hoppas det inte regnar lika mycket som igår för då var jag riktigt blöt.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress