Kall lördag
Vaknade till av en kall lördagsmorgon, barnen kom in och myste en stund med mig och med en av katterna. =) De vill verkligen ha en katt och tycker det är görmysigt att ligga o klappa dem när de är lite trötta. Igår kväll hade jag Alvin på ena sidan o en katt i knät, Alvin låg och klappade katten tills han somnade och det gjorde även katten med. =) Vi är som sagt inte hemma, heheh har ju inga katter hos oss! Men är hos Anna denna helg, vi kom hit igår kväll, käkade pizza såg på film och drack vin. Himla mysigt!! =) Har haft en bra vecka på jobbet, trivs som bara den och vissa dagar är man helt slut men det är man nog vart man än jobbar! =)

Kevins hosta har gett med sig, kan varmt rekomendera Bisolvon. Dett hjälpte massor på honom iallafall. =) Han är nu pigg och glad igen, har sina vredesutbrott och det betyder att han mår bra igen och är sig själv. =)

Dagen idag vet jag inte vad som skall hända, det enda är att jag och Anna räknar ner timmarna nu.. heheh imorrn såhär dags sitter våra karlar i bilen på vägen hem och snart får vi mysa med dem. =) Har planerat en sak imorrn för dem o jag hoppas att de blir glada!!

Jag trodde aldrig att man skulle reagera som man gjorde och att saknaden var så här stor! Men snart får jag både krama, pussa och hålla om min älskling. Mamma sa att eftersom saknaden har varit stor så måste det betyda kärlek och den saken håller jag verkligen med om! Älskar honom så fruktansvärt mycket och ser fram emot många år tillsamans. =) Heheh blev visst lite sentimental där. ;-)

Har haft en underbar helg än så länge, inga barn som blivit sjuka utan har två grabbar som leker som bara den med sakerna som finns här. Kevin han sitter och spelar och Alvin leker med sitt play mobile som han fick igår. =) Han fick döda piratgubbar av familjen Björn och en Buzz Lightgeer. Så glad han blev över de sakerna. =) Han är i en så bra ålder så vad man än ger så blir han nöjd. Däremot är Kevin lite inne i den åldern att han frågar varför han inte fick den eller den saken. Heheh roliga ungar. =)

Får se om vi kan övertala pappan i hemmet att skaffa en katt nu, de är helt förälskade i katterna och imorse sa bägge två: Mamma, idag åker vi och köper en katt! Hahaha vad roliga de är, jag handlar inte en katt utan att prata igenom det med älsklingen först! (jag vet att vi inte kommer skaffa någon, men barnen kan ju få fråga det iallafall).

Jag är så enormt glad över mina barn och att jag har en man som älskar mig och barnen. Han hjälper till i hushållet, ställer upp till 110% och ser till att vi har det bra. Nej, nu får du ta och komma hem!!

Får se vad dagen har att bjuda på, tror den kommer sega sig fram nu när vi väntar på att männen ska komma hem!! Ha en bra dag alla som läser denna blogg.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress