Första dagen på mitt nya liv

Nu är första dagen avklad och det kändes riktigt bra! =) Några kanske har missat vad jag menar men idag började jag arbeta, det känns riktigt skönt att bli "vuxen". För mig är jobb en vuxengrej.. hehe men iallafall jag klev upp sju (har inte varit uppe så tidigt på läääänge) tog en dusch, försökte äta lite och sedan halv åtta gick jag med raska steg mot jobbet. Tjugo i åtta var jag redan framme... imorrn ska jag gå tjugo i åtta!! Hela dagen har gått fort. Jag kommer älska detta arbete och jag tror vi kommer ha det jäkligt bra i arbetslaget när den vanliga verksamheten sätter igång. Nu är det ju sammanslagningar o sånna saker. Längtar tills nästa vecka då jag får träffa alla barn som jag ska arbeta med! =)


Kevin mår bättre idag, han har ätit och är piggare. Dock hänger febern i sig så vi får se när den vill gå över.


(Bilden är tagen från google)

Mamma

Love It!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress