Redan söndag....

Helgen har gått hiskiligt (tror det stavas så) fort! Igår satt jag och pluggade en stor del av dagen, gjorde även saft från sommarens skörd från lotten. =) Gjorde två flaskor rödavinbärssaft och en flaska svarta/vitavinbär. Barnen och maken gillar svarta vinbärssaften bäst medans jag föredrar de röda. Cicci och hennes fästman kom hit och hjälpte mig lite med uppsatsen och så pratade vi en massa och fikade. Himla trevligt och tack Cicci för all hjälp! Kvällen tillbringades i soffan genom att ta det lungt, vi såg på film och bara myste. Javisst ja... när jag satt och pluggade så gick älsklingen och barnen till skogen en sväng, de letade efter trollens hem. hehe de har sett på Trolltyg i tomteskogen och därför letar de efter troll. ;-) Ska visa lite bilder från deras promenad och även en bild på min stackars arm..

dagen idag blir lugn, håller på och tvättar och har även slängt in alla lakan. Skönt att få det rent i sängarna! Ser fram emot nästa helg massor, vill att det ska vara fredag redan nu. ;-)
Kram på er alla!







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress