Resten av helgen

Lördagen gick i 120 hela tiden kändes det som! Blev en sen fredagskväll då jag fick skjutsa min bror o hans kompis från Åby till stan men det gjorde mig inget! Dock var jag väldigt trött när älsklingen kom och väckte mig vid halv tio, bara o kliva upp då.. äta frukost, packa väskorna och åka!
Kvart i tolv kom vi hem till Agge & Conny, där firade vi Agge som fyller 55 år idag. (hon firades i lördags för att idag åker hon o conny till usa) Vi åt smörgåstårta och pratade strunt med gästerna. Hon fick inträde till en vipbiljett på Graceland. (hoppas det blir bra!! =) ).
Sedan åkte vi till mamma och pappa för att släppa av barnen och göra oss iordning för fest hos Magnus och Anna. Jag började få ont i huvudet redan hos Agge men under kvällen blev det bara värre.

Hos Magnus & Anna blev det både god mat och trevliga gäster. =)
Vi kom hem till mamma vid kvart över tolv (jag var nykter och ville hem o sova). Söndagen hade jag så ont i huvudet så jag trodde jag skulle dö.. det var det värsta jag har varit med om!! Sov bort hela dan och sedan när vi åkte hem stannade vi till vid maxi för att handla lite.
Väl hemma sov jag hela kvällen...
vid kvart över ett inatt vaknade Alvin o ropade på oss.. han hade bajsat på sig då, detta upprepade sig 2 gånger till under natten och förmiddagen idag så idag är jag hemma o vabbar.
Han äter bra och är pigg så jag vet inte om han har fått i sig nått dåligt för hans mage eller om det är magsjuka. Blir hemma till onsdag iallafall så de 48 timmarna har gått, vågar inte chansa o släppa ut honom o smitta ner alla i sin omgivning om det är magsjuka.  
Det tog bara 3 veckor innan jag var tvungen att vabba... vill jobba!! Men skönt o se att han mår bra liksom.  snart måste vi laga lite mat igen och äta, ska dra ett varv med snabeldraken oxå och sedan blir det mys i soffan med familjen annorlunda på tvn! =)

Kokosbollskrig!

Anna & Jag

alexandra

Ni är välkomna :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress