High Chaparall
Var länge sen jag bloggade, har liksom inte tid med det som vanligt när det är sommar.. jag jobbar en vecka till sedan blir det semester och det ska bli jädrans skönt!! Förra söndagen var vi på High Chaparall med Agge, Conny, Mikael, Andreas, Roger, Magnus, Anna, Tove, Isabelll, Linnea och Joakim. Vi såg flera föreställningar, åkte tåget och blev rånade, tog ett familjekort osv osv. Vi hade det väldigt roligt, så roligt att vecka 31 ska vi dit igen med Linda och Claudio. =) Jag har inte tid att sitta här, ska fixa barnkalas för Kevin men jag bjuder på lite bilder istället.


Lucky luke och bröderna dalton

En cool föresällning

Upp med händerna!

Sockervadd är gott

sitta på väggen.......

Vaska guld!

Camilla

å vad mysigt med High Chaparall! Har inte varit där sen jag var liten... men ska ditt när barnen blivit lite större! kram

farmor

visst var det kul, och alla barnen var så snälla och trevliga hela tiden.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress