Söndagsmorgon
Jag sitter i soffan och är sisådär halvtrött.. har nog inte vaknat till liv riktigt än. Har legat och lyssnat på två skrikandes barn som varannan minut är sams för att sedan bli osams igen. Två starka viljor funkar inte bra tillsamans... klev upp iallafall halv nio för då var de rejält osams. O så var jag sjukt sugen på att baka!

Klev upp, klädde på mig myskläderna och vandrade ut i köket. Där slängde jag ihop en kladdkaka med mandel i, har velat göra det länge men varken haft lust eller ork. Men nu står kladdkakan i ugnen och det ska bli ´riktigt spännande o se hur god den blir! Jag är fanatiker i saker med nötter i. =)

Barnen sitter och tittar på Trassel, köpte den igår och det var det värt! =) För jag har skrattat rejält när jag har tittat på filmen. Ska snart äta lite frukost, blir jordgubbar med mjölk. Det är sååå gott och det är verkligen sommar, jordgubbar är sommar för mig. =)
Vet inte vad vi ska hitta på idag men nått roligt blir det.

Var hemma hos mamma & pappa igår, vi grillade, satt o pratade & så hade vi många härliga skratt! Tack än en gång. <3 Igårkväll satt vi och myste en massa i soffan och hörde på åskan, var några rejäla knallar så att fönsterrutorna skakade! Men jag är inte åskrädd så för mig gör det inge, men iallafall vi satt i soffan, såg på film och jag hade tänt mina nya lyktor som jag köpte på inredningspartyt. Jag är mer än nöjd nu när jag har sett hur fina de blev med tänt ljus i! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress