En bra helg =)
Har haft en väldigt bra helg, eller alla i familjen har haft det. =) Jag hade en Alvin helg hemma hos Hanna och hennes två barn Wilma & Wincent. Medan älsklingen hade en grabbhelg med Kevin. =) Jag & Alvin drog ut till Hanna efter lunch och var där runt halv två, barnen lekte, badade och hade det skoj. När Wincent hade vaknat tog vi en skogspromenad och bara hade det skönt i skogen. =) Efter skogspromenaden fortsatte barnen att leka och Hanna började med maten, blev grillat och det var supergott! Efter mat och lite lek till så var det dags att förbereda barnen på natten, så de satt och tittade lite på Lotta på Bråkmakaregatan. Nio sov alla barn, då satte jag och Hanna oss i badet med vin. Satt och snackade i 2,5 timme och hade det riktigt roligt. =) Var såå skönt med 39 graders värme.

Klockan tre inatt vaknade Alvin och kliade som en tok på ryggen, efter jag hade tänt lampan för att kolla vad som störde hans sömn så hade han rivit så dant så det blödde.. o han hade en fästing!! Tog bort den och sen kunde han somna om, vaknade sedan kvart över sju och ville åka hem. Men efter en stund vaknade Wilma & Wincent så då började de leka och så åt vi frukost. När Alvin skulle klä på sig hade han utslag över hela ryggen & magen! Antingen är det solkrämen han inte tål eller så är det soleksem... vet faktiskt inte men jag vet att det är få solkrämer han tål. Efter lunch åkte vi hem till resten av familjen. =)




Det var min & Alvins helg. =) Nu ska jag berätta lite kort vad Robban & Kevin har hittat på. =) Igår gick de till visualiseringscentret och kollade lite, Kevin provade på en hel del grejer och de såg nån 3D film om rymden. Efter det gick de på stan, åt på Mc donalds, hyrde en film. (Mega Mind) och åkte hemmåt. Javisst ja, de tittade på den stooora dinosourien som står på värmekyrkan. Vi ska gå hela familjen på den utställningen i sommar så det ser vi fram emot. =) Väl hemma så såg de på film och byggde med lego. En perfekt pappa- son helg! =)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress