Måndag igen..
Jahopp helgen är redan över... gisses vad fort tiden rusar iväg! Har haft en kanonhelg med mycket mys med familjen. I lördags åkte vi till cloetta sedan åkte vi vidare till A6. Väl tillbaka i norrpan igen åkte vi spårvagn till Linda & Claudio där grillades det och drack vin! =) Hade det riktigt bra, bara få vara liksom.. kom väll hem vid kvart över elva och då satt jag o älsklingen och pratade lääänge.
Igår gick dagen i rasande fart! Först ner till grannen en sväng o prata en massa skit, sedan vidare till pappa för att fira hans födelsedag! =) Mamma försökte lära mig att sticka, hahah måste varit en skön syn!! Höll på att sticka ut ögonen för fasiken. Men en halsduk kommer det bli nått år. ;-)
Klockan tre hämtade frugan mig, vi drog till HC för lite shopping, jag handlade två fulla påsar med kläder till mig själv, som jag kan ha när jag inte jobbar! =) Tack mina pojkar för presentkorten.
Vi drog ner på stan, där hämtade vi ut biljetterna och sedan bjöd frugan på lite middag. Mumsigt värre!! =) Vi såg den nya Twillight filmen, riktigt bra var den! =) Sedan skjutsade hon hem mig, då var det bara att typ nanna kudden.
Har fått en hemsk förskylning, eller det funkar så länge jag inte har fått någon feber. Så idag har jag nog tagit allt... alvedon, nässprey & alvedon. Hahah känner mig som värsta knarkaren då jag annars inte tar nått!
Lämnade barnen som vanligt och när jag kom o gick över parkeringen från dagis tyckte jag att jag kände igen bilen som stod bakom min, o ja det var ju en välkänd bil!! Hahahah nämligen Linda, så vi stod en bra stund utanför dagis och pratade och sedan drog jag vidare till jobbet. Väl på jobbet hade vi möte först i 2 timmar sedan gick dagen i rasande fart! =) Fick även sluta tidigare idag, ett barn kvar på hela förskolan på 3 personal.. hehe
Har inte gjort så mycket sedan jag slutade jobba, var o handlade lite till middagen sen gjorde jag maten och vi åt, sedan har jag pratat med Linda och nu sitter jag här o funderar på om jag vill bli frustrerad ikväll eller inte... tror jag tar o blir frustrerad imorrn istället! ;-)
Har haft en bra helg o dag trots en jävligt jobbig förskylning. Hoppas ni oxå har haft en bra dag & helg.
Farmor

Vad har du att bli frustrerad över?? Stickningen??? hahahahah

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress