Frukosttajm....
Japp här hemma sitter jag och grabbarna och intar första målet nämligen frukost. Barnen äter bra och jag kollar mailen, ni tycker säkert att man inte ska sitta vid datorn när man äter frukost med sin familj men jag skulle annars aldrig hinna ifatt med allt. Jag jobbar heltid, har en jäkla massa kvällsmöten och så ska man hinna med att titta mailen, blogga osv osv. Mycket just nu!! Men, jag sitter aldrig vid datorn på helgerna vid frukostbordet. De frukostmornar är heliga för oss!
Vi har det annars väldigt bra, jobbade lite mycket i måndags bara.. 8-20, det kändes rejält i kroppen! Satt stilla nästan hela dagen och endast 30 min rast så ryggen skrek verkligen ifrån då. Men idag känns det mycket bättre igen.
Igår jobbade jag som vanligt sedan kom jag hem och lagade mat, vi åt och sedan duschade barnen. De satt och såg Robin Hood och efter en stund läste jag läxa med Kevin. Han blir bara bättre och bättre, är så stolt över honom! =) Han hade även provat hörseln på skolan igår, det var inge fel med den.. så då påminde vi honom om att han kan lyssna och inte strunta i alla som försöker prata med honom.
Idag ska jag jobba som vanligt, har sista inskolningen från och med idag och det ska bli superskönt när inskolningarna är klara. Jag hatar verkligen den perioden, när föräldrarna sitter o studerar hur vi gör osv osv. Jag gillar det inte. Men däremot kan jag anse att inskolningen är alldeles för kort.
När jag kommer hem blir det väll att jag äter lite och sedan ska jag försöka bli klar med PIM ikväll. Ska även sätta fart och börja med PP tills på måndag, så jag slipper sitta i helgen.
Vad ska ni göra idag??
Kram på er.
Lena

Det är helt OK att kolla mailen vid köksbordet....du får göra precis vad du själv vill..alltid lika kul att läsa bloggen..en av de få jag läser :) Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress