Bf +1
Jaha då gick den här dagen oxå, och jag räknar med att inte föda barn nu ikväll så då har jag gått en dag över tiden.... dagen har gått relativt snabbt ändå. Kevin började andra klass och var supernervös! Varför förstår jag inte då det är samma fröken och samma klasskamrater men han var så himla nervös!!
 
Men han hade haft en superbra dag, och han kom snabbt in i lunket igen, lekte med en kompis redan första dagen! Dock hemma hos dem, då jag inte vill ha några andra barn här ifall det skulle dra igång. =P
 
Vad har vi andra gjort idag då? Jo, vi åkte till mamma på jobbet för en fika, och jag vet inte varför men Alvin tjatar om att han ska vara hos mormor på fredag.. de ska laga mat, ha fredagsmys och se film. Eh va?! Förstår inte vart han har fått det ifrån... Är det ett tecken på att bebis kommer på fredag? Hahha
Sen gjorde jag ett tjugotal pankisar och vi åt lunch, älsklingen åkte till jobbet och vi hämtade hem Kevin. =) Kevin stack iväg till en kompis, Alvin såg film och jag sov en stund i soffan! =) 
 
Middagen blev resterna från lunchen, jag har inte haft någon aptit så jag slängde ihop en smoothie till mig och Kevin. (Kevin åt pannkakor oxå) Så enkelt och så gott med smoothie! =) Vi myste framför bompa och sen var det dags att lägga Alvin, trodde verkligen han hade somnat men när jag hade lagt Kevin så skulle jag bara kika in och kolla om han sov men näää han låg och spelade på sitt ds!!!! Jäkla unge säger jag bara..
 
Nu har jag hängt upp en maskin med tvätt, så det är tomt i tvättkorgarna och det är så skönt! Sitter nu och ser på Robinsson och äter lite frukt. Snart kommer älsklingen hem, har saknat honom massor!! 
 
Kram från mig, bjuder på en bild från förra veckan på mina älskade troll. =)
 
Farmor

blev det media förbud?? eller blev mamma sur på sej själv för att hon inte tänkte på att han kunde ligga i sängen och spela?? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress