Onsdag och en massa regn..
En jävla massa regn och läcka i taket har vi!! Men tur att man bor i hyres just nu känner jag, det skulle inte bli billigt annars! Satt igår och såg på tv med älsklingen och utanför vräkte regnet ner och samtidigt så hör vi hur  det börjar droppa ifrån taket!! Som tur var så var det på rätt ställe om man får säga så, men ändå inte något roligt. Så idag har det varit två grabbar här och kollat på det hela...
 
Kevin hade även simskolan idag, vi köpte 3 märken och det 4 håller han på att kämpar med! Min duktiga kille!! Vad gör vi annars om dagarna då... hm, jo vi var på Ikea igår och köpte 4 nya dricksglas och en soppåshållare.. hehe vi var där med min mamma och hon handlade desto mera! =) Men det var himla trevligt. 
 
Annars gör vi inte så mycket, frågade Alvin imorse om han tyckte att vi skulle bädda "Mårtens" säng men fick till svar: Nää det kan vi göra en annan dag! Hahah det har han så rätt i!! Blir nog att vi bäddar hans säng nästa vecka eller när han har kommit hem! =) Det är ju ingen brådska då jag har tvättat allt och lagt det på sängen bara och bädda liksom!
 
Utan idag blev det att mamma kom in och fikade och sen åkte vi till Maxi för att bara fördriva tiden, köpte ett regnställ till Alvin (så nu är han redo för hösten på dagis!) och så storhandlade älsklingen på systemet. =) Själv handlade jag lite godis, tidining och en cola. =)
Det är vår dag det. =) Nu ska vi sätta oss och spela spel, då min kropp inte fungerar som den ska så har vi infört spelkväll varje kväll. Vi spelar ett nytt spel varje kväll och det är riktigt roligt. =) 
 
Hm, ni ska få listan igen och jag stryker denna dag med säkerhet om att jag vet att "Mårten" inte kommer komma nu! Men ni som har gissat och haft fel får gärna gissa igen om ni vill. =) Älskligen vill att jag går över tiden, då han får det så bra med pappadagarna då! Jag håller dock inte med, vill inte gå över.. vill ha min bebis hos mig nu!! Samtidigt som jag försöker att njuta av gravidmagen som jag aldrig någonsin kommer uppleva igen. Och ja jag vet att man aldrig ska säga aldrig men jooo jag säger det, trots vårt stora boende och en megastor bil så har vi plats för fler barn men nej vi bestämde innan att detta är det absolut sista barnet i vår familj och det är för att vi vill hinna med varje barn. =) Så jag njuter av min mage, av varenda rörelse och längtar efter att få snuffla min bebis. Men jag är rädd inför smärtan inför förlossningen, att vi inte ska hinna upp, hur barnen kommer reagera på sin bror osv... jag är nog bara löjlig (det tycker min älskling iallafall) men jag har dem tankarna och min största rädsla är att jag ska få en ny depression efter förlossningen!
 
Kram från mig! <3
 
Era gissningar! 
 
Mamma: 4/8 3780 gr 53 cm
Lena B: 4/8 3520 gr 52 cm
 
Anna B: 8/8 3680 gr 52 cm
 
Agge:14/8 3380 gr 52 cm
Cecilia: 14/8 3420 gr 51 cm
Pamela:14/8
Lisa: 14/8
 
Annelie: 15/8 4100gr 53 cm
 
Jos:16/8
 
Emma: 20/8 3420 gr 52cm
 
Anna & Maggan 21/8 
 
Helena: 22/8 3250 gr 54 lång
 
Älsklingen: 26/8 3500gr 53cm 
 
Alvin: 27/8 
 
Kevin: 31/8 
 
 
Lisa

Det är helt naturligt att han oroar sig allt kommer att gå bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress