Vad har vi för oss om dagarna. =)
Älsklingen har semester, det händer en massa roliga saker så jag har inte hunnit blogga eller hunnit har jag väll men inte orkat! Sitter just nu med världens förvärkar, eller jag tror att det är det... hoppas ju på att det sätter fart ordentligt nu men vågar inte hoppas på för mycket! 
 
Vi har simskolan varje vardag, Kevin har lärt sig simma bröstsim och simmar nu på djupt vatten utan simdyna!! Han har tagit antingen är det 4 eller 5 simmärken och jag är så stolt över honom!! 
 
Vi har gjort iordning lillemans alla saker förutom bäddningen, det tar vi lite längre fram.. (eller när vi kommer hem). =)
 
Har njutit utav att vara lediga, gjort smoothie och bara njutit av varandra. =) I tisdags var barnen och älsklingen iväg och såg på Monster truckarna. Barnen tyckte det var superroligt!! Och har pratat mycket om det. =) Själv har jag ju fått så mycket skäll över att jag inte vilar så jag stannade hemma och käkade godis och såg på serier. 
Kändes väldigt konstigt att inte vara med familjen.. men det är bra att älsklingen gjorde nått med barnen själv.
 
Igår var vi först på simskolan, sen blev det att åka och besikta monstret/partybussen och den gick igenom med blanka papper. =) Hem och vilade, sedan åt vi lunch och gjorde oss iordning för att åka och hämta upp Maggan & Anna. Åkte vidare hem till mamma och pappa där vi hade kräftskiva. =) Jag äter annars högst 4 kräftor på ett år men faaan vad gott det var, vräkte i mig som aldrig förr!! Hade en jättetrevlig kväll, dock tyckte myggen om mig alldeles för mycket!!! 
 
Idag har vi sovit länge, sen blev det att åka och köpa paket till Oliver och lämna Alvin där på kalas. =) Har hela morgonen haft som förvärkar, med ca 10 min mellan varje värk...åkte ut till mamma och pappa och tog en kaffe och där slutade det hela. Hämtade Alvin och åkte hem igen, hann bara komma hem så satte värkarbetet igång igen och jag tycker det kommer väldigt tätt och vissa gör ondare än andra så vi får se vad lilleman bestämmer sig för!! Gör ont iallafall och det känns som det skulle vara dags, men vågar inte hoppas... 
Heheh så komiskt!! Robban sa att det var dags, och jag sa näää jag kan föda på en dag då det regnar.. och vad gör det precis nu då?! Jooo regnar!! Så snälla håll era tummar och tår nu!!
 
Bild 1: Kevin simmar, dock med simdyna men nu har han inte det
Bild 2: Smoothie gjord på jordgubbar, blåbär och yoghurt
Bild 3: Kevin & Alvin vid monster truck
Bild 4: Min stackars fot efter en kväll med goa kräftor!!
Robban

Bild 3 grabbarna vid partybussen menar du väl... Hehehe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress