Dan före dopparedan
Och dags för att göra julgodis! =) Jag har gjort godis i flera omgångar men alltid lyckats smaska i oss det! =) Hemmagjort godis är gott! Men idag ska jag göra lite enkla varianter på godis så att vi har över julen bara. =)
Vi har det väldigt bra, igår bestämde jag och älsklingen att vi skulle ta ett barn var (och jag tog vilde oxå) och så skulle de få köpa julklappar till sina bröder. Jag tog med mig Kevin och åkte till babyproffsen och lekhuset. =)
 
Vi hade det väldigvt bra, hittade klapparna snabbt, åkte hemmåt och slängde bebis i vagnen för att sedan gå bort till pizzan för att äta lunch. =) Vi hade en supermysig mammadag! 
 
Väl hemma igen så fixade jag till hemmet lite, med andra ord städade och tände massa ljus, bland annat doftljus som jag fick i födelsedagspresent. Perfekt att ha på toan om inte annat! Doftar gott när man ska in och kissa. =) Hehe 
Älsklingen tog med sig bebis på promenad till macken för att köpa grejer till partybussen, så nu har den nya lampor och vindrutetorkare! =) Skönt att kunna se ut genom rutan ordentligt när man ska ut och åka hela julen. En massa åkande blir det men tur att man kan vara hemma sen! 
 
Vi hade lilljul hemma, åt lite julmat och hade det trevligt. =) Älsklingen gjorde sin rödbetssallad och det tyckte Alvin var gott! =) Medan han gjorde den så smakade jag lite på hans öl, jag har tyckt om öl i perioder och det var helt ok öl. =) 
 
Innan vi hade mys i soffan så gjorde jag saffransskorpor som jag ska ge bort, =) Och sen blev det mys i soffan framför en julfilm och en massa godis! =) (Träningen blir nästa år igen)
 
Som sagt idag blir det att göra godis och sen bara vara då vi ska flänga och fara hela julen. =) Vad ska ni göra idag?
 
God jul på er alla!! =) Älskar julen och allt vad den innebär, kör försiktigt på vägarna och njut av allt! =)
 
kram från oss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress