Helgen lider mot sitt slut
Och jag får lite jobbpanik över att det redan är måndag imorrn igen!!!! Helgen har varit fullt upp i vanlig ordning, men rolig! I fredags jobbade jag 6.30-9.30,hämtade barnen och Gisela sedan åkte vi och handlade lite nödvändiga kläder till barnen. Släppte av Gisela och sedan åkte vi hem.

Åkte sedan till Frida, skjutsade henne till Söderbergs och sedan åkte jag hem för Linda kom förbi med lite flyttkartonger. =) Frida kom hit, vi fikade och snackade en massa. =) När klockan var runt halv sex så åkte vår lilla familj till Maxi, vi åt där och gick lite på bokrean. Jag som inte skulle ha nått köpte mig ändå en bok, tror att jag kommer börja läsa närmare våren...

Blev chaufför under kvällen oxå, och det är klart man ställer upp. ;-)

Igår var vi hemma hos mamma & pappa, vi klippte äppleträdet och grillade. Supergott!!! =) Åkte hem, sminkade mig och klädde upp mig.. tog spårvagnen till stan och firade Jonte som fyllde 15 år! =) Hade det väldigt trevligt och barnen lekte för fullt. =) Har så roligt ihop med Linda & Claudio, det är en sån lätt stämmning hela tiden, många skratt och så brukar man dansa lite. heheh (Tack vare Claudio så har jag börjat lyssna på musik med mycket rytmer i! ;-). Hahha )

Idag fick jag sovmorgon, älsklingen skötte tvätten och jag sov gott. =) Vi åkte sedan och tvättade gamle Bettan och dammsög hela bilen, det behövdes verkligen!! Gick igenom alla lampor så att de funkar och grejade med Bettan. =) Nu håller vi tummarna att hon går någorlunda igenom besiktningen.

Åkte till Ö&B, sedan vidare till mammsen en sväng, till stan igen för en storhandling, hem lagade mat, åt, Conny hämtade älsklingen och de kom hem med kartonger, packat som as och nu slöa i soffan!!

Javisst ja, vi har ju varit och träffat älsklingen & barnens stora Idol!! Heheh alla andra har artister som idoler men i denna familj så är det filmgubbar till min förtvivlan!! Och inte vem som helst utan den där jä*la Star Wars!!  Så idag träffade dem Darth Vader, medan jag gick runt och letade kommande presenter. Hahha Men när Kevin vågade ställa sig bredvid då var jag tvungen att ta kort. Däremot vågade inte fegisen Alvin ta kort.


Farmor

Vad har du för favorit som du gärna skulle bli fotograferad tillsammans med?????

Måste var roligt för Kevin att se att Darth Vader verkligen finns och inte bara är en filmfigur. Nu blir det inte lätt för dej att bortförklara det hahahha

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress