Kalas nummer två
Snart dags för kalas nummer två och det ska bli riktigt skoj! Har precis varit och hämtat två jättefina tårtor som frugan har fixat åt Alvin. =) Igår hade Alvin ett toppenkalas på Busfabriken, han lekte massor och fick en rejäl hög med paket! Heheh han blev såå glad, medan vi föräldrar tyckte väll mest att det var för mycket folk denna dag och ljudnivån var ju inte lite hög! Hehe var helt slut i skallen när vi kom ut därifrån. ;-)

Senare igår kväll åkte vi hem till Linda & Claudio, där gjorde vi lite smårätter och det var så gott! Vet inte när jag åt så mycket senast, det var väldigt länge sen.. då jag har ätit mindre sen jag blev gravid, jag har mera skött mig nu sen när jag blev gravid och går efter klockan när jag ska äta nått.
Kom hem tolv, la barnen och hoppade i sängen själv!

Hm, såg på min statistik att jag får färre och färre läsare... funderar ärligt på att antingen sluta blogga eller ta bort lösenordet.. men vågar jag ta bort lösenordet då jag vill lägga upp bilder här?? Hur skulle ni göra?!

Pöss från mig!


Emma - 19 år och gravid.

Jag har kopieringsskydd...så det ej ska gå att kopiera :)

Dock finns det ju tyvärr folk som använder sig utav print screen....

Farmor

vart ser du statestiken? Jag läser alltid men kommenterar inte jämt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress