Herr halsfluss är och hälsar på
Hade en underbar kväll igår med min älskade, vi var på bio och sedan gick vi till O´learys (hm, stavning?) Vi åt jättegod mat och njöt av varandras tillvaro. =) Bara tråkigt att vi satt på en sportbar och lyssnade på hur de hejade fram deras favvoritlag och att min hals bråkade med mig hela tiden! Tack snälla Gisela & Patrik för barnvaktshjälpen!

Ställde klockan på halv nio, halv nio imorse vaknade Alvin och ropade samtidigt som larmet på mobilen började tjuta. Gick upp tog hand om Alvin, satte på Smurfarna åt honom och sedan hoppade jag in i duschen. Ringde vårdcentralen för min onda hals och fick en telefontid klockan elva. Vi åt frukost, grejade lite och sedan ringde sköterskan, fick en tid klockan ett. Slängde ihop lite lunch och idag blev det pannkaka!

Hela familjen åkte till vårdcentralen och där blev det att ta det där äckliga halsprovet! Träffade sedan sköterskan och jadå mina misstankar var ju helt rätt som vanligt... Herr förbannade halsfluss har hoppat på mig!! Blir pencillin i 10 dagar och jag hoppas att detta verkligen hjälper, vill inte att det ska bli som förra gången.. då jag fick samma kur en 3-4 gånger... Vill inte uppleva det igen!

Har sedan haft Gisela och Patrik här på en fika och nyss la vi barnen, det lär dröja innan de trollen somnar men vad ska jag göra då?! De ska upp tidigt imorgon!!
Själv ser jag vänner, bloggar och snart blir det att stänga ner datorn äta lite glass och se på tv! =) Imorrn är det dags för vardag för oss oxå, men bara 4 dagars jobb och sedan är det helg igen!! =)

Kram från mig!!
Emma - 19 år och gravid.

Usch vad trist! Krya på dig :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress