Lite sen sist =)
Har hunnit med rätt mycket denna vecka, men inget som känns jobbigt utan tvärtom! I tisdags när Kevin hade simskola satt jag och Johanna & pratade medan Alvin gungade, fick några bra bilder på honom. =) Efter simskolan åkte jag med barnen till Busfabriken, där lekte dem i 3,5 timme och det var superbra där! Var jättelite folk där och det relaterade till att det var svalt och skönt inne på Busfabriken. =)
 
Onsdagen var jag och Alvin i och badade oxå, sen åkte jag och handlade ihop med Lena och Gisela. Tog en fika på Lindahls med dem. =) Väl hemma igen vaknade älsklingen och vi åkte ut till mamma och pappa. Älsklingen hjälpte pappa med lite grejer och jag och mamma satt och pratade massor. =) Åt grillat och bara myste!!
 
Igår var det torsdag, älsklingen gick av sitt sista pass på morgonen och sov i typ 2 timmar sen kom han ner och ville följa med oss och bada. Vi badade medan Kevin simmade och sen åkte vi till systemet och tog en fika för att fira in semestern. =) Klockan ett kom mamma och pappa hit, älsklingen och mamma började tapetsera medan jag passade på att sy lite. Jag lagade lite grejer som jag har dragit ut på.. Tapetseringen blev sååå bra, är så nöjd! =) Ska bara hitta en kappa nu till fönstret. =) 
Som tack för hjälpen hade jag köpt en smörgåstårta från Tempo som vi smaskade på och älsklingen och mamma firade med att dricka öl. =) 
 
Före:
 
Efter:
 
När de hade åkt hem så kliade det i hela kroppen på mig, blev att dammsuga och älsklingen tvättade golven. Höll på att svettas bort!! Vill inte föda barn i denna värme typ skrek jag till älsklingen och fick till svar att det borde finnas air kondision på förlossningen och det hoppas jag med!! Tog en iskall, och då menar jag iskall dusch. Var nästan så att jag skrek när jag kände det kalla vattnet, men det hjälper för stunden och efter några sekunder tycker jag att det är såå skönt. 
 
Natten var hemsk, somnade skapligt vaknade halv två av att jag svettades ihjäl och då har jag ändå fläkten igång.. la mig i ena soffan och öppnade fönstret, somnade om där tillslut och sov till halv sex sen var det för varmt i den soffan.. kissade och la mig i nästa soffa... är såå trött idag och jag ska nog ta och vila så mycket som möjligt idag känns det som! Hade planer på att plocka blåbär men det orkar jag banne mig inte, får köpa frysta istället!! Senare idag ska vi hem till familjen Björn, ska bli himla trevligt! =) Och helgen är uppbokad med massa roligheter! =)
 
Hoppas ni alla läsare får en bra helg ni med! =)
Kram från mig.
Anneli

Vilka fina tapeter.Jag måste verkligen komma o ta en fika snart...så jag får se hur ni bor :)
Hoppas allt är bra med er.Kram

Farmor

Vad snyggt det blev. Hoppas du hittar en gardin som passar.
Du kanske skulle prova med frysklampar i sängen :) Det blir nog svalt och bra. ;) ;)
Hälsa Familjen Björn och till födelsedagsbarnet.
Kram

Lisa

va bra det blev med tapeten! Du behöver nog inte oroa dig för att det är varmt på förlossningen, när jag låg på sjukhus med olle( I maj när han var sjuk) var det 28 grader varmt ute och jag frös inne på sjukhuset!.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress