Magen
Mår inte så bra, har sammandragningar ofta nu och foglossningen från  helvetet har kommit tillbaka. Men det stoppar inte mig! Idag är jag och barnen hemma hos mina jobbarkamrater i skärgården och ikväll ska jag lämna trollen hos farmor & farfar. Kommer sakna dem så mycket!! 
 
Idag har jag även gått hela 35 veckor, alltså så är jag inne i vecka 36 nu och det närmar sig med stormsteg dagen d!! =) Lilleman inne i magen gör sig påmind mer och mer, så fort han rör sig en liten aning så känns det och det stramar över hela magen när han håller på därinne! Vi har en mängd olika namnförslag så ett namn kommer nog inte vara så svårt att komma överens om! Det ska bli så spännande att se hur ser ut och hur han kommer vara. =) 
 
Ska ta och börja tvätta upp kläder och sängkläderna snart, bädda vaggan, sängen och vagnen och packa bb väskan. Vill inte göra det för tidigt men kanske lika bra att börja planera lite om han nu skulle få för sig att komma tidigare, inte för att jag tror det då hans bröder stannade inne några dagar extra men 100 % säker kan man aldrig vara! 
 
Här kommer lite magbilder från gårdagen, magen är stoooor nu men jag älskar den och kommer sakna den! (har gjort ett tidsinställt inlägg så får se om det funkar, hoppas det! )
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress