Idag har det gått i ett men ändå i ett lun...

img_1066 (MMS)

Idag har det gått i ett men ändå i ett lungt tempo! :-) ställde klockan på halv åtta, tog en dusch och fixade frukost. Skjutsade Kevin till scouterna som idag hade avslutning. :-) åkte vidare till lotten där älsklingen klippte gräset och jag rensade ogräs, tror jag hittade en mördarsnigel så vi strödde ut massor med gift!!! De ska dö!!! Tog med rabarber hem och väl hemma lackade jag byrån en sista gång! :-) Alvin satt och målade med målarfärg och det märks att han gillade det! Älsklingen fixade korv med bröd och vi lekte kiosk! :-) hehe Började tvätta och har snart tvättat 3 maskiner, det blir 4 idag... Åkte och lämnade Alvin på kalas hos William, sedan åkte jag och älsklingen runt och letade handtag till byrån. Nu har Kevin kommit hem, Alvin kommer nog om ca 1 timme och pajen är klar. :-) köpte denna lilla miniform på city gross i veckan, jag älskar den!!  :-) skulle vilja ha en stor form oxå. Den är så djup så det är lika mycket i denna paj som när jag gör en stor! :-) imorgon är det måndag, ska med Kevin till distriktan, sen blir det mys med Alvin hela dagen! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress