Måste få spy lite...
Så ni som inte vill läsa mera slutar nu. ;-) Stor och fet som en valross, ont i höger sida och det är ett helvete att hitta en skön position i säng/soffan, gör ont överallt och lägger man sig skönt så är lilleman där och gör det obekvämt på en gång!! Är trött på att vara gravid, vill krypa upp i soffan utan att en bebis kör upp sina ben under mina revben! Nog om gnäll om bebis!

Har haft semester i två hela veckor, stampar in på min 3 vecka nu och vad i helvete är det för väder?!! Åskar flera gånger i veckan och regnet bara öser ner. Asså jag ville ha en sval sommar men inte dåligt väder för det! Är så sjukt trött på allt regn. Varenda kväll tänker jag att imorgon måste det ju vara bättre väder så vi kan åka till lotten, grilla, hitta på nått ute men nää varenda morgon som man vaknar så är det igenmulet eller regnet står som spö i backen!! Fy f**n för detta!! Och som inatt, var herr halsbränna förjävlig och till slut somnade jag och vaknade av att det dundrade som faan och hela sovrummet lyste upp av blixtrarna! Låg då och försökte somna om men herr halsbränna började på en gång direkt och sedan fortsatte det hela runt runt hela tiden.. väl på väg att somna nää men då måste åskan göra sig påmind!

Ja det är ett gnällinlägg idag och jag måste få gnälla! För jag vet inte hur jag ska kunna stå ut annars..

Älsklingen jobbar hela långa jävla helgen oxå, (han är ledig ca 2 helger fram till sin semester i augusti, tack för den jävla företag!! ) Så igår kväll satt jag uppe helt själv medan resten av familjen sov, inte så jag hade tänkt mig men förstår om stackarn är trött!

Var på Maxi med barnen igår de hade fiskedamm och ansiktsmålning. Barnen var överlyckliga och jag svettades som en gris i affären! Men till slut var de klara och de blev väldigt fina. =)



Men sen hem och då sov jag nog 1,5 timme.. (måste sova middag varje dag nu för att orka i kroppen).

Något som var roligt igår var nog att prinsens säng blev klar så vi städade ur rummet ordentligt och så möblerade vi. Visst nu är det rätt rörigt ändå för vagn och bilstol står i rummet nu och det ska det ju inte göra sen! Ska även köpa skötbord sen är vi i stort sätt klara! =) Så det som fattas nu är skötbord, blöjor, tvättlappar, strumpor och en liten mössa. Sen är vi så redo att han får gärna kika ut lite tidigare!

Dagen idag blir det att ta det lungt, vi ville gå ut och äta med barnen men hittar inget som lockar direkt.. pizza hut, maxi, alla hamburgeställen är så uttjatade men jag vill inte sätta mig på en resturang där det är fotboll igång hela kvällen! Och med en Alvin som vägrar att sitta stilla oxå... vill hitta ett barnvänligt ställe där de inte blir sura för att barnen är med.

Kram från oss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress