Skatteåterbäring
Var en lugn dag fram tills att pengarna rullade in vid halv två. =) Men jag och älsklingen tog med oss Alvin till en lekpark på förmiddagen så han fick leka av sig lite. =) Lagade mat och sedan somnade jag och älsklingen en stund.. kände mig inte trött men hann bara lägga huvudet på kudden då jag somnade!! =)

Gick och hämtade Kevin som var glad som en solstråle idag, han har nämligen fått äran att få ha hem Mini över helgen! Mini är en lite docka som de har läst om hela året och varje helg får han följa med hem till någon av barnen, nu var det Kevins tur. =) Så Mini var med oss att handla, äta kvällsmat och nu mys i soffan! (Bilder kommer senare då de ligger i mobilen)

När vi kom hem så passade vi på att gå på toa och åkte och handlade, vi åkte först till lekhuset där inhandlades det present till Elias och sedan fick baren ett varsin liten sak. Kevin ville ha fotbollskort och Alvin en legogubbe. =) Fattar inte vart intresset av fotbollskort har kommit ifrån men han skulle ha det, eller jag vet att alla i skolan har ju det men Kevin har aldrig varit intresserad det är det jag menar.

Vi tog rulltrappan ner och gick in på Babyproffsen där vi handlade en superfin babysitter till prinsen! =) Jag valde mellan pingu och tummen men fastnade mera för färgerna på tummen så det blev en sån. =)
Vi åkte till Babyland och köpte skötväskan vi har tittat på så många gånger, den är lätt och behändig och inte så dyr. Perfekt för oss. =)

Vidare till City Gross där vi handlade frukost och mys inför kvällen. =) När vi kom hem så fick barnen hjälpa till att bära upp allt och det gick bra, inga förvärkar eller nått. Jag mår oförskämt bra just nu, och väntar bara på att det ska liksom smälla till och man är tillbaka till värken igen.. men än så länge mår jag bra och då njuter jag!

Gick ner till granngården så barnen fick leka med sina kompisar och jag pratade med Johanna. =) Nu har vi ätit kvällsmat och det blev jordgubbar med mjölk. =) Nu ser barnen på Cars 2 och vi äter gott, medan jag passar på att blogga. =)

Imorgon ska vi på kalas hos Elias och sen har vi inte bokat upp helgen något. Älsklingen ska jobba natt, så det är ju lite trist men så är det att jobba 3 shift!

Kram från mig!
Babysitter Tummen
Denna fina ska prinsen få ligga i!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress