Ischias eller foglossning??
Hm, vet inte riktigt vad det är jag har man ont gör det i arslet och strålar ner i vänster ben! Vill inte ha ont, vill må bra och speciellt nu när vi ska flytta!! Torsdag idag och jobbade till kvart över elva sedan gick jag hem, dels så kliar hals och näsa och så hade jag så pass ont. Så jag tog lite komp och gick hemmåt, imorgon tog jag semester så jag ska inte vara på jobbet förrens på måndag. Måste verkligen vila!!

Flytt på lördag och ser fram emot det men hoppas att jag inte har lika ont då.. vill inte må såhär, vill bara få må bra. Ni som har hat ischias och foglossning hur kändes det för er?? Har vilat i stort sätt hela dagen sen jag gick hem och snart ska vi åka och fira Tove som fyller 9 år idag! =) Hoppas att jag inte har alltför ont bara efter bilfärden.

Imorgon är Alvin ledig eftersom jag tog semester och Kevin går bara skoltiden. Sen ska vi hämta nycklar och upp i lägenheten med lite grejer, älsklingen får bära och jag peka. ;-)

Har just nu en liten bebis som sparkar lite grann i magen, så mysigt att bli påmind om varför jag har ont och att det är värt att ha lite ont med tanke på att jag får nått så fint sen! =)

Nej, dags att sluta nu, måste åka!! Puss på er.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress