Igår var jag såhär fin, tycker om att klä ...

img_8895 (MMS)

Igår var jag såhär fin, tycker om att klä upp mig ibland och känna mig extra "fin". Var ute och åt med bästa kollegorna, vi hamnade på Harrys och det var så gott!! :-) blev bjuden utav tjejerna och det var himla snällt. Idag var jag hos bm och allt såg bara bra ut, som hon utryckte det:  jag blir glad över dina värden. Hehe hade bara gått upp 6 kg och jag känner en lättnad! :-) magen var lite större än normal så jag får väll se om en stor bebis kommer! Väl på jobbet igen så fick jag en fin onepice av alla i huset och den är så fin! :-) efter jobbet fixade vi Kevins glasögon, han ville ha Harry Potter glasögon så två par sånna blev det! :-) sen handlade vi även sommarlovs presenter till barnens fröknar. :-) hem och åt, iväg på vernissage på jobbet och det kändes konstigt att säga hej då till alla föräldrar. Fick en blomma av ett barn. :-) kommer kännas väldigt konstigt imorgon när jag går från jobbet! Men väldigt skönt. :-)

tessan

du är jättefin gumman <3

va skönt med lite ledigt för dej :)

när var du beräknad? linda, min syster är beräknad den 23 juli. kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress