Vilde 2 månader
Idag bli vår lilla bebis hela 2 månader! Denna vecka har vi lov, så jädrans skönt att slippa ställa klockan utan kunna ligga länge i sängen utan att stressa upp! =) imorse vaknade Kevin först, han kom och myste med oss och sen gick vi upp, Vilde och kevin såg lite barnprogram medan jag satt och läste. =)

Alvin kom hem efter att ha varit hos farmor och farfar några dagar och vi har myst sen dess! =) vi har det väldigt bra, blir ju inte att jag bloggar så mycket då jag har instagram. Men vi har det väldigt bra. Håller på att planera min födelsedag, nån som vill fira mig?
Om ni vill fira mig så finns det tre saker jag gärna vill ha. =)
* Dammsugare
*Tassimo
*pengar så jag kan börja träna, vill verkligen börja röra på mig! 

Kvällen har varit underbar, har myst massor med trollen och innan läggdags blev det dusch och så läste Kevin för mig, Vilde och Alvin. Han älskar verkligen att läsa för oss! =)
Nej nu måste jag ta Vilde som är ledsen! 
Farmor

Vilken härlig bild på en härlig familj.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress