Babysim
Hej min vän!
Sitter nu här vid datorn en snabbis innan jag ska ge lilleman lite mat och sen åka till babysimet! =) Han har börjat trilskat vid maten, ska inte bli matad, och vill äta själv. Han är ju 7 månader, hallå?! Ska man inte då vara lite lat och låta mamma ge maten? Nä tydligen inte här! Men jag kommer sätta in en spurt nu så han ska även klara av att bli matad, vill ju inte ge honom allt det vi äter liksom... 
 
Annars är det bra här, väldigt trött i mina ben idag men ändå det käns skönt att ha gjort nått liksom! =) Har inte världens bästa väder men jag struntar lite i det, längtar som en tok efter torsdag då vi äntligen åker på vår weekend, hela familjen! =) Hoppas mina bikinis kommer bara, tror inte de vill ha nakenbad där. ;-) 
 
Nätterna är skit, men jag vänjer mig mer och mer, tror oxå att det kan vara att han är så pass ljudkänslig... får se om gubben hittar några hjul som vi kan sätta på sängen så vi kan köra ut sängen i hallen om nätterna, bara för att prova liksom! 
 
Ikväll ska Kevin stå på Eneby centrum och sälja majblommor, åk dit och köp en blomma av honom! Han kommer bli glad om någon vill handla och det går ju till bra ändamål. =)
 
Nej, mat var det och ny blöja... sen sim sim sim!! =)
 
Kram på er, vad gör ni en dag som denna?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress