Vilde 1 år!
Idag fyller vårt tredje lilla mirakel ett år! För exakt ett år sedan låg jag & vår lilla kille på bb! Vi blev igångsätta pga att jag visade tendenser på en ny förlossningsdepression, och det gick väldigt fort! Kom in klockan åtta, satte ctg kurva till nio, 9.20 tog de hål på hinnorna och vattnet forsade fram! Kände ingenting på en timme och 10.20 satte de dropp, då gick det undan!! Värkar hela tiden och mådde konstant illa! Men 11.20 var du född! Så underbar från första stund, vår tredje prins som vägde 3760gr och var 49 cm lång! 
 
Vi velade mellan Mårten och Vilde länge, men tillslut kom hela familjen överens om att du är en Vilde! Och det har vi fått bevisat, satt vid 4,5 månader, kröp vid 5,5 och gick när du var exakt 9 månader! Nu klättrar du på allt, vill vara med och laga mat, hämtar skorna så du kan ta på dig dem och är nästan alltid glad! 😃 
 
Innan du kom hade jag många tankar om ifall jag kunde älska dig lika mycket som dina bröder och hur det skulle se ut med ett tredje barn i familjen! Nu vet jag att jag KAN älska 3 barn lika mycket och att vara 5 i familjen är en självklarhet! ❤
 
Jag älskar dig så enormt mycket!! 
 
För att fira din dag åkte vi till Kolmården medan de andra två barnen var i skolan, vi var Lääänge inne på barnens lantgård där du fick klappa djuren! Som just nu fascinerar dig så mycket! Sedan har vi ätit på rulltårtsbakelser! Du kladdade och åt som bara den! 😃
 
Grattis min älskling! 
Jag älskar dig så otroligt mycket! 💙
 
 
Svärmor

Gillar vad du skriver

Jessica

Stoet stort grattis till vilde

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress