Sportlov
Oh vad skönt att vi är lediga! Älsklingen är ledig till torsdag så vi är verkligen hela familjen ihop! =) Helgen bestod utav kalasande för vår lilla Alvin, först hade han piratkalas med sina kompisar och jisses vad nöjd han blev! Sen fick restan av gästerna komma och fira honom och han är såå nöjd, och somnade fort i soffan! =) 
 
Gårdagen var Kevin iväg och såg på handboll, sen slutade det med att han sov över hos Jiovanni. =) Jag tog det lugnt hela lååånga dagen, bara för att jag kan!
Idag har dagen gått i ett, fm åkte vi och hämtade en legolåda och spjälsäng. Bebis ställer sig upp i vaggan och det innebär fara!! Och ja jag kan villigt erkänna att det känns förjävligt att han är så stor som han är, vart tog min lilla plutte bebis vägen? Men det är bara att gilla läget tror ändå inte han kommer bli mindre bara för att jag vill det. =P 
Men nu har han spjälsäng och den är sänkt till lägsta. =) 
 
Tog en promenad och hämtade Kevin, tog en kaffe där och sedan gick vi hemmåt blev ca 9 km promenad allt som allt idag. Åt lite och idag åt jag baconlindad kycklingfile, god fet sås och grönsaker. Resten av familjen åt makaroner och baconsås. =) Jag är så jädrans peppad just nu så jag tänker inte vika mig nu, och jag har sagt att en gång om dagen får jag äta lite kolhydrater, och jag brukar välja lunchen. (Det funkar för mig, jag går ner. =) )
 
Nu ikväll har älsklingen och de stora barnen varit med scouterna och åkt pulka, jag var hemma med bebis. =) När barnen sov så har jag & älsklingen tränat, så nu är jag väldigt väldigt trött! 
 
Kram på er!!
Farmor

Lillplutten ser ut att "gilla läget" Hoppas Legolådan fungerade som vi tänkte. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress