Fredag kväll
Barnen sover sen ett tag tillbaka eller de är lagda i sina sängar iallafall.. själv kollar jag mail, fixar lite på datorn och bloggar. =) Då appen på iphonen inte funkar för mig och jag fattar inte varför så måsta jag jämt starta datorn och sätta mig där, inte lätt med 3 barn! Vi har det bra, eller både jag och älsklingen går på sparlåga efter 2 jobbiga nätter.. vet att det blir bättre men idag har humöret åkt berg och dalbana! Från att känna att man vill gråta till att i nästa stund skratta.. jag vill ha min sömn, sova ut nån dag i veckan men jag får inte det... inte en enda dag och det blir jag bitter på! 
 
 
Idag har vi haft det mysigt, vi har inte stressat ett dugg och bara gjort roliga saker. =) Kevin reagerade igår på nått, det enda som var nytt var hårschampot och sen hade vi trevligt besök av Lena & Elias och de har katt.. men han har inte reagerat på katthår förut. (För er nya läsare så är vår son Kevin väldigt allergisk mot olika saker) Vi ska prova schampot i helgen igen och se om han reagerar.. men han har inte reagerat på sånna saker förut.. Lustigt var det iallafall. 
 
Imorse när han vaknade så hade det gått tillbaka som tur var och han mår bra igen. =) Så idag fick vi först besök av Anneli, inte ofta vi ses men det är lika trevligt varenda gång! Efter det så åkte vi och tankade monstret, åkte till posten för att hämta ut mitt nya körkort. Ser förjävlig ut på kortet!! Var tvungen att fixa nytt körkort då jag har tagit bort ett efternamn, eller mellannamn som det heter. Vi tog sedan en tur hem till mamma och pappa på en liten fika innan vi åkte hemmåt för att laga mat. =) 
 
Nu ikväll har vi spelat wii och sen sett på gladiatorerna och mumsat fredagsmys och druckit cola. =) 
Vi har haft en väldigt bra dag med andra ord. =) 
 
Hoppas ni har haft en bra dag, vad händer i helgen då??
Kram från mig!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress