Fredag
Hej min vän, är allt bra med dig?
Själv är det bara bra, lite småseg men annars bara bra! Fick världens sovmorgon imorse och det tackar man inte nej till, vi la Vilde runt halv nio och han sov till halv nio imorse utan gap och skrik inatt! Tackar tackar säger jag! =) 
Igår var Anneli här en sväng på en liten fika, så roligt att träffas då det inte blir så ofta tyvärr! Men mycket prat och skratt blev det. =) 
 
Sen åkte vi och skulle hämta Kevin hos mamma, så var vi där ute hela eftermiddagen och kvällen, riktigt trevligt var det! Kevin var jättetrött när vi åkte hemmåt så han somnade i bilen och protesterade inte när vi sa att de skulle sova! =) 
 
Själv la jag mig i sängen med paddan och kollade serier när älsklingen hade dragit till jobbet, smockade i mig choklad och mår faan nu för det! Varför ska jag falla för sånt jävla skit för?! Måste gå till affären och köpa frukt idag så jag inte faller för sånt när jag kollar på tv! 
 
Idag har vi inte gjort så mycket än, mer än snart tvättat två maskiner med tvätt, ätit frulle, klätt på oss och jag har beställt kläder till Vilde från Lundmyr of Sweden. Jag vann presentkort där ifrån eftersom jag gick på mammaminglet. =) Tackar tackar säger jag! =) 
Ska ta och baka och sen ska jag nog sätta mig med nått som jag tycker väldigt mycket om, nämligen sätta in foton i albumet! Var och hämtade ut bilder igår så Vildes 1 års ram är klar. =) Har en ram med 5 bilder i varje ram till barnen, så nu hänger det 3 jättefina ramar i sovrummet på våra 3 prinsar! =)
 
Nej, ta och sätta fart kanske, Kevin har  beställt kolakakor och det är verkligen no no viktväktarna men fyller han år så ska han få bestämma! 
 
Bjuder på lite bilder från de närmsta veckan då jag la in korten från kameran till datorn! 
 
Kram kram på er. <3
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress