Trött
Usch vad trött jag är!!! Hm måste få en förändring på det hela genom att antingen går jag och lägger mig tidigare än kl tolv eller så får Vilde börja sova längre!!!! 😉
 
Vi har det annars bara bra här, i lördags var vi först hos mamma & pappa sen på kvällen kom Simon & sheri och tog barnen så vi kunde åka på grillfest hos Frida och Tomas! 😃 Det var jätteroligt där!! Vi spelade kubb, grillade, badade och mycket prat & skratt! Kom hem runt halv tre på natten!! 😃
 
Igår gick allt i lugnets tecken, mådde inte sådär tipp topp (har mig själv att skylla!) så undvek bilen hela dagen! Vi tog oss istället en promenad till tunnelparken där barnen lekte för fullt! Sen blev det lek på gården innan vi gick in och åt mellis! Efter mellis och mycket vattendrickande så cyklade vi till lotten där vi vattnade, klippte gräs, tog upp lite potäter! 😃 Älskar våran potatis, allt smakar så mycket godare när man har odlat det själv! 😃
 
Väl hemma igen så gjorde jag thailändsk kyckling med ris, ett recept från viktväktarna och det är så sjukt gott och vi alla äter det! 😃Jag vägde mig även igår, hade gått upp 1 kg så nu jävlar ska jag inte fuska mer!!!
 
Idag vet jag inte riktigt vad som står på agendan, älsklingen jobbar i em så blir själv varje em med barnen och det känns inte sådär jätteroligt! 
Men det är fint väder ute, bara blåser som bara den så kanske blir att cykla bort till himpa och bada lite på fm!
 
vad gör ni idag?
kram kram
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress