Måndag morgon
Usch, jag tycker inte om mmåndagar! Har aldrig gjort det och kommer nig aldrig göra det heller! Men snart har vi sommarlov och då blir inte måndagarna lika hemska! 😃
 
Vaknade kvart över sex helt klarvaken! faan tänkte jag och låg och kollade på mobilen till klockan var tio i sju då jag knatade mig upp för att väcka Kevin. Kevin var sur som ättika (han kanske oxå hatar måndagar?) men efter ca 20 minuter så vaknade han till liv och blev riktigt rolig att prata med! Smörjde in honom med solkräm och sen busade han lite med Vilde innan vi kramades och sa hej då! 😃
 
Jag är nog en riktig hönsmamma, jag står i fönstret och kollar när Kevin går till skolan, när han har försvunnit ur synfält så kan jag känna mig skapligt ok. Vi bor jättenära skolan och jag måste låta honom få gå själv till och från skolan och även låta honom vara själv hemma! Låter ni era barn gå till och från skolan själv och låta dem vara hemma själv? Kevin är 8 (fyller 9 år om en månad)
 
Har styrt lite här hemma med disken och ska väll ta och lägga lilleman snart! Han börjar bli trött igen...
 
Vad gör ni idag? 
kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress