Trevlig fredag
 Fredag idag, veckans absolut bästa dag! Jag älskar fredagar och ikväll ska det mysas! Älsklingen är iväg och jobbat så vi får mysa utan honom, jag och barnen ska hem till Linda och hennes barn på pizzamys! 😃
 
Dagen idag har jag varit på öf med Alvin och Vilde, Alvin trotsade järnet men jag överlever! Han gjorde två djurmasker och Vilde kröp omkring och lekte! 😃 
 
På öf träffade vi Sofie med hennes wiggo och de följde med hem hit efteråt på en kaffe. Vi pratade en massa strunt och hade det väldigt trevligt! Är så roligt att vi håller kontakten, vi träffades på utbildningen. 😃
 
Har hämtat Kevin från skolan, startat en maskin med tvätt och nu sover Vilde. Ska ta och plocka lite och sen slå in paket inför  Arvids kalas imorgon! Sen ikväll blir det att ta bilen till Linda! 
 
vad gör ni en fredag som denna? 
Kram kram 
Emma - Mamma till Theodor

Jag tog en promenad i solen och lunchade med Carro....sen skrivit nytt hyresavtal :)
Så otroligt fin bild på lillkusinen, älskade Vilde!

För övrigt är fredag också min favorit dag på veckan, då vet man att helgen är nära :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress