1 maj
Idag är det en ny månad, maj! Det innebär att våren får gärna komma lite mera så sommaren kan tåga in. 😃 Vi har det bra, vi firade Valborg ihop med att först lämna barnen, sen åka till Ikea för en massa shopping! 😃
 
Kom hem med ett nytt vardagsrumsbord, en hylla till Vilde, en matta till honom och en dörr till tvbänken. 😃
 
Älsklingen fixade ordning det hela medan jag städade! Sen cyklade jag och hämtade Kevin på frita, och det var nog ca 1 år sen jag cyklade! Älskar ju min nya cykel men hade ju så ont när jag väntade Vilde. Men har köpt cykelsits och hjälm till honom så snart ska vi premiär cykla! 😃
 
Kvällen spenderades hemma ihop med mina föräldrar, vi grillade och åt sen cheeskake i portionsformar! Var himla trevligt. 😃
 
Dagen idag har vi varit i simonstorp, älsklingen bytte däck på bilen, jag satt och njöt i solen. Var himla trevligt! 😃 Upptäckte idag när Vilde hade stoppat grus i munnen att han håller på att få en tand till! kanske är därför han inte sover om nätterna? Han åt en flaska välling nu ikväll vid halv sju och sen somnade vid sju, han sover än och jag hoppas han fortsätter med det. 😃
 
Har ni det bra? 
Kram kram 
 
Helena

Så gulligt när dom små gaddarna tittar fram. Elias har ju sina två gaddar i fram som kom för ett tag sedan ;) nu väntar vi bara på de andra :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress