Mulen måndag
Hej mina läsare! Är allt bra med er? 
Här är det väll ok, helgen har varit precis som jag har velat och dagen idag ville jag ha lite sol till kvällen men det kanske kommer? 😉
 
Fredagskvällen var jag hemma hos Karin ihop med några kollegor, vi grillade (eller jag grillade), drack gott och det blev många Goa skratt så att tårarna sprutade! Vart rätt onykter men jag anser att jag har rätt att få bli det ibland! Lördagen låg jag bakis halva dagen, sen gick vi promenad till lotten för att vattna, Alvin gnällde på vägen dit och hem, (stannade på vägen hem för att handla) så när vi kom hem drack han lite vatten sen tog jag en temp, han hade 38,8 i feber! 😔
Blev mta i soffan hela kvällen.
 
Igår vaknade vi och Alvin hade ingen feber så vi åkte till Regna kyrka för att vara med på Martinas konfermation. Bjöds på god fika efteråt! 😃 Åkte hem till mamma oxå och lämnade av ljusen, när vi var i rejmyre så blev Alvins ögon irriterade, hm undra om det är pälsdjur eller pollen allergi där med! 😔 Han blev helt täppt och sa när vi kom till mamma att det kliar i ögonen. 
 
Grattis Sverige till guld, själv hatar jag sport så blev inte att titta på det! Men grattis! 😃👍är stolt svensk just nu! 
 
Dagen idag då, jag och Vilde ska snart gå bort till öf där det är sista gången sen ikväll ska jag springa/gå vårruset! Så inget regn Tack! 
 
Kram kram 
 
Agnetha

tack för uppdateringen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress