Underbart väder!
Hej mina läsare, har ni det bra i vår vädret? Vi har det underbart, visst hälften av dagarna består av bråk mellan barnen men med fint väder så gör det inte lika mycket. Bråkar era barn mycket? Hur gör ni för att de inte ska bråka? 
 
Vi var i Laggartorp både fredag och lördag, Simon, Sheri & Libby är på besök från USA över sommaren så har man inte setts på 3 år så blir det att man är där! Var helt underbart att träffa dem igen, barnen var blyga i början men det gick över väldigt snabbt och sen hjälpte de Simon med sin bagge. =) Libby tog hand om Vilde och jag och Sheri snackade lite. =) Hon tycker det är svårt med svenskan och jag med engelskan, känner mig så dum när jag ska prata engelska!
 
Igår när vi åkte därifrån åkte vi förbi affären och handlade lite mys och en ny film nämligen Sune i grekland, hehe den var lite rolig! Min sorts humor! ;-) 
 
Idag fick jag sovmorgon, vaknade kl 10!! Det var länge sen om jag säger så, det var helt tyst här hemma och jag njöt av min frukost, klädde på mig, bäddade och startade diskmaskinen. Sen tog jag kameran (som jag använder för sällan) och gick bort till parken där min lilla familj var. =) Barnen cyklade, Vilde sov först och när han vaknade så fick han gunga och åka rutschkana. =) 
 
Snart ska vi äta grillad korv till lunch och sen ska älsklingen iväg, under tiden han är iväg ska jag greja lite här hemma för i em kommer frugan! =)
 
Har ni en bra söndag?
 
kram på er!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress