Bilder från mitt firande
Hej mina vänner, mår ni bra? Här är det jättebra, jobbar, bakar och umgås med familj. =)
 
Nu ska jag bjuda på bilder från mitt firande, i fredags när jag fyllde år så vart jag firad på jobbet. Fick en orkide och en lykta, tack snälla!! 
När kvällen kom så kom även mina tjejvänner och vi hade en tjejfest med temat Rocka Billy, Frida hade lagat maten så det blev pulled pork, coleslow (stavning?), bröd, rostad majs, revbensspjäll och till fördrinken vart det korv inlindad i smördeg. =) Amerikanskt japp! 
Vi åt gott, drack gott, skrattade och hade det jätteroligt! Då jag inte vet om alla vill hamna här så laddar jag bara upp några bilder, vissa har inget val! ;-)
 
 
Vi slutade kvällen på Wasa och kom hem vid halv fyra- fyra. Sov ruset av mig och gjorde mig sedan iordning för nästa firande nämligen av familjen och av ett par goda vänner till oss, vi beställde smörgåstårta och hade det trevligt. =) Jag fick presentkort, blommor, en ugnsform som är perfekt just nu när det går åt lite mera mat här hemma, ljuslykta, chiliolja, kaffe och en assistent från Obh nordica! =) 
 
Måndagen var jag ledig från jobbet så jag & älsklingen åkte till H&M för att shoppa för mitt presentkort, hittade en hel del och har fortfarande pengar kvar. =) Igår var jag först på jobbet sedan gjorde jag & Alvin Lussebullar. =) Japp jag tjuvstartar men inte mig emot då det är så roligt att baka nu!! 
 
Tack än en gång för att ni ville fira mig och att jag fick så pass mycket saker som jag behöver! =) 
Kram kram <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress