Måndag
Usch vilken hemsk dag!! Jag fick hoppa in som köksansvarig på jobbet då den personen var sjuk, inte det lättaste att lägga upp maten under press!! Men jag klarade det och det känns skönt, imorgon ska jag ta köket igen... Annars hade vi fullt upp på jobbet idag, hann inte ens gå på toa så när klockan var tio i fem ( började kl 7) var första gången jag kunde gå på toa!!
 
Vi har det annars bra, trött som bara den efter denna dag men kommer bli sent varje dag då jag ska greja inför helgen! Ska bli skoj som faan och jag ser fram emot det massor. =) Idag ringde jag och styrde lite så nu har jag även fixat klart grejerna tills på lördag. =) Är glad att folk vill fira mig och bryr sig om mig, ibland känner man sig så ensam men jag vet ju att jag inte är det. Imorgon ska jag & Frida åka och fixa lite till helgen, måste även handla strumpbyxor för blir nog lite kallt att bara ha klänning!! ;-)
 
Väl hemma från jobbet så åt vi, blev sallad idag gott som bara den! Nu ser barnen bompa och jag försöker få tag på telenor då min faktura för nästa månad inte stämmer ett dugg... men kö i 20 min så passar på att skriva lite här. 
 
 
Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mera, hoppas ni har det bra för det har jag!
Kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress