Ommöblering
Usch vilken grå och trist dag! Vilde vaknade redan vid tjugo över sex så var bara att gå upp! Ville att älsklingen skulle få lite sovmorgon så därför tog jag  morgonen, började med att tvätta och sen kokade jag ägg och gjorde lite scones. Ville skämma bort min älskling lite då det kommer vara svårt nästa helg då vi ska fira mig... så därför valde jag att skämma bort min älskling! 
 
Det var länge sen jag bloggade nu igen så ska göra en kort sammanfattning om vad som har hänt, på onsdag för 2 veckor sedan opererade jag bort en körtel som satt i huvudet, och nej det gjorde inte ont.. var bara bedövningen som kändes. Så skönt att få den bortopererad då jag mått dåligt över den, så på onsdag ska stygnen bort! 
I fredags hade jag semester så jag tog min fina familj till Kolmården, det var rätt ok där.. förutom en Vildesom inte ville sitta i vagnen och att det började regna efter några timmar.. men annars var det ok, barnen red kamel och kollade spöken!
fredagskvällen hade vi skräckfilmskväll så vi hade en hel del vänner här så vi kollade skräckfilm och åt lite gott & drack gott! Vilde sov igenom hela kvällen så det kändes skönt! De stora barnen hade vi riggat upp så de såg på film i deras rum. =) 
Igår var Alvin på kalas och sedan åkte vi till mamma & pappa, där var det trevligt. Vi var även förbi Nisses grav så barnen fick tända ett varsit ljus. 
 
Idag har vi möblerat om i Kevin & Vildes rum, de bytte möbler med varandra och så gjorde vi en storrensning i Kevins rum, så nu är det så lite grejer som möjligt pga hans allergi. Inte bra för honom att ha en massa saker som samlar damm...
 
Nu spelar barnen wii och jag sitter här, ska väll ta och börja med maten snart kanske.. idag blir det tacos! =)
Förberedelserna är i full gång inför nästa helg och mycket är inhandlat, men det återstår mer kvar att fixa! Ska ha festen på fredag för mina vänner, men får nog vara nykter... och sen bjudning för familjen på lördag så nu har alla svarat vilka som ska komma! =) Imorgon ska jag försöka ringa runt lite från jobbet, så hoppas vi har det lugnt! ;-) Men ska bli kul att bli uppvaktad! 
 
Kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress