Så jävla bra!!!
Hej, är allt bra med er? Här är det bara bra! Jag mår prima och fortsätter mitt kämpande mot vikten, idag var det dags för vägning igen så -1,2 kg denna vecka!!! 😃

Dagen idag har varit bra men alldeles för kort som vanligt, var hos Kattis och hennes två underbara barn i några timmar! Alvin leker så bra med hennes stora tjej och vilde tycker massor om hennes lilla tjej! ❤️ Vi åt lunch och fikade där, sedan gick vi för att möta älsklingen & Kevin vid bilen. Vi åkte till scouterna och när barnen var där åkte vi andra till maxi för att fixa lite julklappar och prata med telenor om mitt abonnemang & vad de kan erbjuda, velar väldigt mycket så har inte bestämt mig än vad jag ska göra!!! Min mobil krånglar som bara den just nu och jag måste ha en ny det är det enda jag vet... 
Handlade en julklapp var till barnen och nu ikväll har vi suttit och spånat på vad vi ska köpa mera! 

Igår var vi och firade pappa som har fyllt år, riktigt trevligt! Sen kom Linda och hämtade mig och hon & jag åkte till Frida, hon hade fixat god mat och sen drog vi och såg stiftelsen!! Shit så jävla bra de är!!!!! Stod typ längst fram så såg väldigt bra och jag bara älskar deras musik! 😃 tack snälla Frida för denna fina present! ❤️ 

Kram kram 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress