Helgen
Var ett tag sen igen.. Dagarna går i ett, jag sover väldigt dåligt om nätterna och känner mig ur balans... 

Helgen var helt underbar, i lördags var mina föräldrar här en sväng och fikade. De passade även på att köpa kakor som Kevin säljer genom skolan. 😃 när de hade åkt så tog vi en promenad bort till affären, på vägen hem stannade vi och plockade kastanjer och ekollon vi plockade även lite rönnbär. 😃 allt detta fick hamna i min nya lykta, blev så fint!! 
Vilde som hade somnat i vagnen vaknade och började leka, han älskar att vara ute och han utforskade allt! Han stampade i vattenpölen och stod där länge och utforskade! Dock så ramlade han och slog näsan i asfalten så en skrapad näsa så gick vi in! 

Väl inne igen började vi förbereda inför kvällen, lagade maten som blev vildsvinsstek och potatisgratäng! Goda vänner kom och vi åt med god aptit, drack även vin och hade det jättetrevligt! 😃

Söndagen var vi trötta, vi åkte och lämnade Alvin på scouter och han hade fått prova på att klättra. 😃 jag, älsklingen & vilde åkte runt lite och kollade på julklappar, blir svårt i år! Nått förslag? Sen handlade vi och åkte hemåt. Väl hemma gjorde älsklingen mat som blev för starkt så när jag hämtade Alvin så fick vi åka och handla mat som de kunde äta! 😉 barnen badade och vi sa nej till vilde då de andra två badade, men han tog saken i egna händer och klättrade i själv med kläder!!! Nöjd kille vi hade då!

 När barnen var lagda inför natten satt vi och gjorde en fotobok om vildes första år, har sparat den men inte beställt än då jag ska kolla om några dagar om jag fortfarande är nöjd eller vill ändra på något. 


Hade ni en bra helg?
Kram kram





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress