Träning, kalas & sjuk
Så kan man sammanfatta min senaste vecka.. Eller inte hela veckan utan torsdag till söndag! 
I torsdags tog jag ytligare ett steg i rätt riktning och skaffade mig ett gymkort på Friskis & Svettis! :-) jag och Frida tränade ca 45 min och det var väldigt skönt att känna att man hade gjort nått med kroppen!:-) 

Fredagen kom, vi firade älsklingen som fyllde 36 år och han fick en utekväll av mig (som vi hade förra helgen) sen fick han lego (ja jag vet, en nördgrej!!) har era män nån sån där nördgrej? ;-) och sen fick han en kryddsax. :-) 
Efter jobbet åkte vi till maxi en sväng sen åt vi på pizza hut. :-) min hosta kom mer och mer men jag mådde bra.

Lördagen ställde jag mig och bakade butterkaka (glömde den i ugnen så den blev lite för solbränd!) och sen gjorde jag en kladdkaka. Somnade en stund innan gästerna kom.. Vaknade aldrig riktigt till liv efter det, och när alla skulle gå kändes det som om min kropp bara ville gå av! Tog en temp 39,0 och sa god natt.. Sen vaknade jag till några gånger igår men inget som jag la på minne. 

Idag har jag 37,7 som mest, mår faktiskt skapligt men sjukt ont i revben & nacken... Kan bero på att jag har legat på 4 stycken kuddar inatt & bara hostat! :-( men jag hoppas på att kunna jobba på onsdag igen. :-) träningen lär få vänta tills jag är 100% bra, kan bli en promenad på löpbandet bara i så fall.. Men inget mer än så. 
Kram kram 
Susanne

Du gör rätt i att ta det lugnt med träningen tills du är 100% frisk igen =) Är så sjukt stolt över dig att du har lyckas så bra och att du är en jävel till fighter =)
Lycka till och se till att alla ni är friska snart igen <3

Svar: Tack snälla du! Du är oxå en faighter! <3
Snuttungar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress