Första dan
Sitter här i soffan och ska snart cykla iväg till jobbet! Igår var första dagen på nya jobbet & även första skoldagen för båda grabbarna! 

Det gick jättebra igår, kändes verkligen som en bra start så jag hoppas mina kollegor tycker detsamma! 😃 
För barnen hade det oxå gått bra, de var så glada bägge två. 😃 Kevin hade även varit hemma några timmar på em då han inte längre har frita och det hade oxå gått kanon! Är mer nojjig över hur han ska klara av morgonen! 😉

Vilde hade varit rejält ledsen vid lämningen igår och ville inte äta utan hade somnat en halv timme men ätit senare, när jag kom och hämtade så var han glad! Han är genomförkyld just nu oxå så kan inte vara lätt för honom. 😔 

Var även länge sen man var helt själv hemma med barnen på kvällen men även där gick det bra, fixade mat, vi åt, sen styrde jag med tvätten, la Vilde, läste en bok för de andra två och sen la jag först Alvin halv åtta & sen Kevin åtta. 😃👍

Idag har jag en kort dag på jobbet, 7-14 så det ska bli skönt att komma hem! Blir att packa barnens gympakläder, laga mat & styra här hemma för ikväll ska Alvin börja på fotboll! Se hur det går för han. 😉 

Nä dags att dra mig till jobbet, längtar efter frukosten för nu kurrar min mage!! 
Bjuder på ett kort från i lördags då vi var på rock'n'roll afton med min bror och mina föräldrar, shit vad roligt vi hade det då! 

Kram kram 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress