Myser
Har suttit och myst med min lille plutt en bra stund nu, ska snart hämta Alvin i skolan och sen drar vi för att äta lunch! 😃 när jag har hämtat Kevin halv två så åker vi upp till kärret, där ska jag vara barnvakt åt mina brorsbarn, ska bli himla mysigt! 😃

Bilen är packad och jag tror att jag har allt med mig, annars får jag helt enkelt vara utan! 😉 det ska ju komma snö i helgen så lite utelek ska vi ha iallafall, ett måste tycker jag! 

Denna vecka ar jag haft semester men det har varit fullt upp ändå, har i stort sätt träffat alla mina vänner under dessa dagar (inte alla tyvärr) men jag har haft väldigt trevligt! I onsdags firade jag & älsklingen bröllopsdag! Hela 9 år ihop, 9 fantastiska år som fru Björn. 😃 jag lagade fläskfilé i gräddsås & pomme, senare på kvällen hade jag fixat creme brulee. 😃 vart riktigt mysigt!! 

Nä dags att sätta fart! 
Kram kram



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress