Soffan
Ligger här i soffan innan jag ska sova... Igår var en bra dag, gick hem halv två, älsklingen hämtade mig! Vi åkte till mamma & pappa, fick mat & fika och sen åkte vi till Tegnerorp för att bada. Till och med jag badade & det var kallt men ändå skönt! 😃

Idag slutade jag klockan två, kom hem och bakade 76 stycken bullar! Så nu har jag bullar för ett tag framöver igen. 😃 var rätt skönt att komma in efter en hel dag ute, har bränt mig rejält på axlarna! Nu ikväll åt vi jordgubbar med mjölk då jag inte var hungrig när det är varmt. Har även lagt in tvätten och styrt lite här hemma. Barnen & älsklingen tillbringade dagen hemma hos farmor & farfar. 😃 

Bara 3 jobbdagar kvar innan semester, faan vad skönt det ska bli!! Inte ställa någon klocka på 5 veckor! 😃

Kram kram



Agnetha.

Ja här gick det livat till i både pool och vid campingen. Inga badkrukor där, inte.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress